Friday, March 28, 2008

Easter Weekend & April Crop Addict

Holy Moly! I can't believe the weekend is here again already! *SIGH* Do you ever feel like the days are just ticking by faster than you can keep up?! We've been going crazy again this week making decisions on the house. It feels like I've only been home to sleep in my bed! YIKES! One of these days life will get back to normal, right? :)

Well, I hope you all had a wonderful Easter weekend! Ours was FABULOUS! Very low-key, which I really loved.

On Saturday, we got together with my family at our house to dye Easter eggs with all the cousins. So busy, and so fun! Here is the group in action!
Cam was a little upset that Gramma wouldn't let her sip her Easter egg dye like soup. LOL!
Gramma and Grampa always bring surprises for the kids on the holidays. For Easter they got jammies and goodies.
Here's my family on Easter morning. I have been getting soooooo FRUSTRATED with my camera! I can't get a decent focus or exposure and I've been complaining like crazy to Kevin. It paid off because on Tuesday he let me order a new camera! Soooooo, Monday my new Rebel XTi should arrive! Woohooooo! I know there will be a learning curve, but I can't wait to get some decent, focused pictures of my kids on special days like this one!
Here I am trying to get a shot of the four kids together. (Another out of focus attempt! LOL!) Camryn WOULD NOT look up! So this is the best one I got!

She sure loved those Robin's Eggs! Couldn't take her eyes off them one second to look at mom for a picture! :)
Right before church I herded everyone to the front yard, hopeful for a shot of the four of them together. Camryn was a busy-girl again, and everyone else kept complaining that it was TOO BRIGHT! lol!
After church, Kevin ran to the lot to check on things and spent a little TOO MUCH time over there . . . especially since it was a holiday. I was a little frustrated at him. ;) But he made up for it by coming home and cooking an Easter dinner for our family. He did everything himself. Didn't even ask me to set the table! :)
Yep! It was a pretty casual Easter dinner! TV on in the background and everything! But atleast we were together as a family, and that was nice! :)
*********************************************************************
Sooooo, onto some scrappy stuff! The Crop Addict April kit has to be my favorite kit EVER that I have designed with for them. I LOVED the two paper lines featured and had a lot of fun with it. Here are my projects.
I snapped these fancy shots of my brother last fall on a family drive. I think he needs to become a musician so he can use these on his CD cover. Don't they look all serious? LOL!
Some more of Owen's photos from his One Year Old photoshoot (pictures by Gallery Photography of Bountiful, Utah). I used to call Owen my "Baby Guy" all the time. :)
Some sweet popsicle shots of my niece for her album.

Jensyn and her friend showing off their press-on nails. Remember those?! :) Gotta love 'em! And, finally, a simple baby card to send to my cousin who just had another baby boy! CONGRATS, Margaret and Kevin!
Thanks for stopping by! :)

6 comments:

Christina said...

I'm glad you all had a great Easter. Your layouts are beautiful, as usual.;)

Michelle Lanning said...

looks like a blast! And yay for the camera - you will LOVE it!!! And of course always love your layouts - especially the presson nails - I love/ed those;)

noelmignon said...

Sounds like Easter was perfect! Congrats on the new camera...woohoo!! :)

Danielle said...

Sounds like you had a great Easter! Love your new layouts!

ALLY said...

Good 2 see you had a great Easter Jana! Congrats on your new camera!!! Beautiful pages!!!

Jenn said...

Looks like you had a great family holiday ! Ours was nice too, but we always go to my dads for Easter, so the mess was someplace other than my house, lol .....

Cam is soooooooo stinkin' cute i cant stand it !

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin